Kilpailut ja testiryhmät

YHTEISHYVÄ.FI:N UUDET MARKKINOINTIMAHDOLLISUUDET

TESTIRYHMÄ
Kaupallinen tuote, jonka kautta ilmoittaja saa medianäkyvyyttä tuotteelleen. Testiryhmän avulla saadaan tietoa käyttäjän mieltymyksistä liittyen testiryhmässä esillä olevaan tuotteeseen. Testiryhmän avulla voidaan testata sekä käyttötavara- että päivittäistavarakaupan tuotteita.

Yhteishyvä.fi hakee testiryhmään osallistuvat henkilöt ja tuottaa testaajille toimitettavan tuotteeseen liittyvän kysymyspatteriston yhdessä ilmoittajan kanssa. Testiryhmän päätyttyä ilmoittaja saa vastausdatan testatusta tuotteesta.

  • Yhteishyvä.fi tarjoaa testiryhmäartikkelin Osallistu-osiossa sekä testiryhmäkampanjaa tukevan bannerinäkyvyyden Yhteishyvä.fi- sivustolla.
  • Ilmoittajan on mahdollista bannerinäkyvyyden lisäksi ostaa ylimääräinen näkyvyys kampanjalleen Yhteishyvä-lehdestä.

Hinta: 10 000 €, alv 0 %

 

KILPAILU
Kaupallinen tuote, jonka kautta ilmoittaja saa medianäkyvyyttä. Kilpailuun voidaan liittää kysely johon osallistujat vastaavat osallistuessaan ja jonka kysymykset ilmoittaja laatii yhdessä Yhteishyvä.fi:n toimtituksen kanssa. Vaihtoehtoisesti kilpailu voidaan järjestää ilman kysymyksiä.

  • Yhteishyvä.fi tarjoaa kilpailuartikkelin Osallistu-osiossa sekä kilpailua tukevan bannerinäkyvyyden Yhteishyvä.fi-sivustolla.
  • Ilmoittajan on mahdollista bannerinäkyvyyden lisäksi ostaa ylimääräinen näkyvyys kampanjalleen Yhteishyvä-lehdestä.

Hinta: alk. 2 000 €, alv 0 %

Ota yhteyttä